MİZAH (Karikatür,Fıkra ve Komik olan herşey)

Benim gördüğüm ve Hoşuma gidenler burda... Sizlerde beğenirsiniz umarım...

FİKİR KENTİ "nden...

29 Ocak 2008 Salı

Karadeniz Temel Fıkraları...

Temel karisi Natasa'ya gerdek gecesi sormus:
-Birlikte uyudugun ilk erkek ben miyum?
Natasa kikirdamis..
Uyursan evet!

******************
Temel'e sormuslar:
Aptal mi, güzel mi olmak istersin?
Cuzelluk geçicidur,demis.

******************
Temel'e hocası sormus:
1881'de ne oldu?
Atatürk dogdi.
1914'de ne oldu?
Ataturk 33 yasina basti.

******************
Fadime ile Temel Büyükada'da dolasiyorlarmiş
Bir marti Temel'in kafasina pislemis.
Fadime:
-Temel, git şu tuvaletten biraz tuvalet kagidi al!
Temel:
-Gerek yoktir. Kus, çoktan uçup gittu.

******************
Temel Fadime'ye bosanma davasi açmis.
Durusma sirasinda "Sayun haçum bey!" demiş, "..karim uç yildur evde
ne bulursa üstume firlatiyu. Ne olur bizu bosat!"
Hakim sormus,
-Peki evladim niye bunun için üc yil bekledin?
Temel:
-Yenu yenu isabet etturmeye basladu daa!

******************
Büyük ikramiyeyi kazanan Temel'i üç ay sonra bakkal, kasap ve borçlu
oldugu diger esnaf yolda çevirerek sormuslar:
-Ula temel sana ikramiye çiktugu halde uç aydir niye borcunu odemiyorsun?
Temel kendinden emin yanıtlamış:
-Ula, anlasilmayacak ne var punda...
Zencun oldi demesunlar diye daa!

******************
Idama mahkum olan Temel'e son arzusunu sormuslar;
"Benu oglumin yanuna cömin" demis.
Oglunun hayatta oldugu anlasilinca da,
"Tamam daa, ben beklerum" demis.

*********
Temel'in eczanesine genç ve güzel bir kadin girmis.
Tartinin üzerine çikip parayi atmis. Kilosunu begenmeyince
mantosunu ve ceketini çikarmis ve para atip tekrar tartilmis.
Sonucu yine begenmemiş ve hirsla etegini çikarip
tekrar tartinin üstüne çikmis.
Tam o sirada Temel büyük bir heyecanla öne
atilarak elindeki parayi tartiya yerlestirmis ve kadina "Tevam
edun.." demiş, "..puntan sonrasi müesseseden."

*********
Öğretmen telefonda:
-Demek Temel hasta, okula gelemeyecek.
Peki ben simdi kiminle konusuyorum?
- ?
-Duymadiniz mi? Kiminle konusuyorum ben?
-Pabamla.

*********
Temel çok para kazanmis.
Ailece en lüks lokantaya gitmisler.
Listedeki en pahali sarabi seçip ismarlayinca, garson,
"Hangi yili tercih ederdiniz? diye sormus.
"Pi mahzuru yoksa.." demis Temel, "..Hemen isteyrum."

(Alıntıdır.)