MİZAH (Karikatür,Fıkra ve Komik olan herşey)

Benim gördüğüm ve Hoşuma gidenler burda... Sizlerde beğenirsiniz umarım...

FİKİR KENTİ "nden...

17 Ekim 2007 Çarşamba

KOMİK ALINTILAR...

***
Bizim oradaki Carrefour´un ilk açıldığı zamanlar. Mağazada anlık indirim duyurularını anons eden kişi şöyle dedi:
-Pantolonları indirdik, orta reyonda sizleri bekliyoruz.
-Geliyoruz anacım, sen öyle kal!

***

Bugün radyoda duyduğum kan anonsu üzerine kan vermek için hasteneye gittim.Kan vermek isteyenlere doldurtulan ve içinde bir çok sorunun olduğu formu doldurmaya başladım.Soruların biri ;
-Son iki yıl içinde cinsel ilişkiye girdiniz mi?şeklindeydi.Kan alacak hemşireyi beğendiğim ve karşısında karizmayı çizdirmek istemediğim için

Evet cevabını işaretledim.Fakat testi hemşireye verirken gözüm o soruya takıldı. Soruyu yanlış okumuşum. Meğer
- Son iki yıl içinde eşcinsel ilişkiye girdiniz mi?diye soruyormuş.
Sonuç:
Bilumum HIV testlerinin yapılmasını beklemek için saatlerce lobide oturdum. Üstelik bu da yetmiyormuş gibi o güzelim hemşireye de rezil oldum.

Neyime benim elin hemşiresini etkilemek. Ver kanını git işte!

***

Hiç yorum yok: