MİZAH (Karikatür,Fıkra ve Komik olan herşey)

Benim gördüğüm ve Hoşuma gidenler burda... Sizlerde beğenirsiniz umarım...

FİKİR KENTİ "nden...

13 Mart 2008 Perşembe

Fıkra : Feminizm mi oda ne. ?

Dünya feministler kongresinde, Amerikan Delegesi Hanimefendi kursuye gelmis.

- 'Gecen yilin kararlarini aynen uyguladim. Eve gider gitmez kocama:
- 'Bundan sonra temiz camasir istersen kendi camasirini kendin yika. Iste makine orda..' dedim.

İlk gun birsey gormedim.İkinci gun birsey gormedim. Ucuncu gun bir baktım, makinenin basinda sadece kendi camasirlarini degil, benimkileri de yikiyor.'

Alman Delegesi soz almış. Ben de kararimiz geregince kocama:

- 'Bundan boyle temiz tabakta yemek istiyorsan kendi bulasigini kendin yika'
dedim..

Birinci gun birsey gormedim. Ikinci gun birsey gormedim. Ucuncu
gun baktim, makinenin basinda sadece kendininkileri degil, benim
bulasiklarimi da yikiyor.'

Ucuncu konusmaci bizden , feminist kardesimiz;
- 'Turkiye'ye doner donmez kararımız geregince kocamla konustum. Ona dedim ki:

-'Bundan boyle yemek yemek istiyorsan, kendin pisirmen gerekecek. İste mutfak orada..'Birinci gun birsey gormedim. İkinci gün birsey gormedim Ucuncu gun sol gozum biraz acilir gibi oldu, hafiften gormeye başladım..

Hiç yorum yok: